Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 15 mal aufgerufen
 4.Hüttenzauber im hessischen Spessart
Banning Offline

Herzog vom Blätterwald

24.05.2018 09:16
om goede en slechte punten antworten

Ik merk dat ik de verkeerde kant oploop vanaf de startlijn wanneer het pistool afgaat. Ik draf verwoed met één voet in mijn Mizuno Wave Ronins en de andere in mijn Nirvanas. Ik weet niet eens zeker of ze vast zitten. Op de een of andere manier betrap ik me alleen maar op het veld om mezelf door een trappenhuis te laten rennen. Mijn benen worden zo moe dat ik mezelf met een touw omhoog moet trekken, en meerdere keren stop ik om met mensen te praten die ik nog nooit eerder heb gezien. Hoewel ik de trap op ga, vind ik mezelf uiteindelijk op een grasveld. Huh? Ik doe mijn ogen even open, schud het van me af en besef dat het een droom was, of zou dit kwalificeren als een nachtmerrie? Ik denk dat Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme het afhangt van hoe ik klaar ben. Noem het wat je wilt, voor mij was het een veelbetekenend teken dat ik binnen de week zou racen.

Gekke loopgerelateerde dromen die je gevoel zijn, zijn een van de vele dingen die me in de racemodus brengen. Je raadt het al, dit was niet de eerste keer dat ik met de gedachte wakker werd, heb ik al gespeeld? Praten over het verwachten van het onverwachte in een race-ha.

Afgelopen weekend liep ik de halve marathon van New York City als opstapje tijdens mijn reis naar Boston. Het was een race om nooit te vergeten. Niet in een fantastische, gedenkwaardige en carrièrebepalende zin, maar omdat het een tijdje geleden was dat ik me had ingesnoerd en de lijn had getrokken. Daarom gebruikte ik de race als een gelegenheid om te onthouden hoe een race zich geestelijk en fysiek voelt. Niet alleen tijdens de Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen race, maar ook in de voorhoede. Je bent niet de enige die dankbaar is wanneer het "go" -signaal eindelijk klinkt en de race begint. Ik denk dat mijn hartslag in het begin misschien iets zal afnemen.

Ik moest onthouden hoe het was om naar de race te reizen. Neem tijdens de reis altijd meer dan voldoende voedsel en water mee, omdat je nooit weet wat er kan gebeuren. In dit geval hebben we stilgestaan ??en de passagiers uit de trein voor ons opgehaald die kapot was gegaan. De twee dollar water van het station was het zeker waard. Ik herinnerde me hoe het was om in een hotel te slapen, op zoek naar het kussen dat het meest op thuis leek, en wat te doen om te ontspannen. Downtime in een hotel weg van mijn vierjarige is heel anders dan thuis. Ik maakte een mentale notitie om de volgende keer meer kauwgum te pakken, kalmeert de zenuwen. Hoewel ik niet van een zwemmende achtergrond kom, heb ik de routine van het zorgvuldig scheren van mijn benen de avond ervoor doorstaan, een herinnering om extra douchetijd toe te staan. Het vriesweer herinnerde me eraan dat je het niet kunt beheersen, maar je kunt overal doorheen racen. Verpak het juist. Hoeden, handschoenen en armwarmers, ongeacht de voorspelling. De daghoogte is niet typisch tijdens een ochtendrit. Na de vlucht werd ik herinnerd aan het belang van lichaamsvliegen Nike Air Presto Damen voor mijn gewone schaafgebieden - ouch.

Tijdens de race herinnerde ik me hoe het was om te racen. Om te racen tegen de concurrentie, om goede en slechte punten te halen, om wakker en alert te blijven. Ik werd eraan herinnerd hoe een gat van drie seconden nooit had moeten worden gevormd, hoe een strakke bocht anders had moeten worden uitgevoerd, hoe je de drukte, gejuich en muziek als brandstof kon gebruiken (Mama Mia op Times Square was echt geweldig), het belang van het raken van een raaklijn op de baan, hoe je altijd dieper kunt graven en mentaal sterker bent, en hoe hetzelfde tempo kan worden uitgevoerd, vereist veel meer inspanning naarmate de race vordert. Ik ben aanvankelijk ontevreden over de finish gegaan. Na een korte tijd was ik eigenlijk blij dat ik die brandende sensatie in mijn hart had. Persoonlijk is het een Nike Air Force 1 Donna goede brandstof om meer te willen, een beetje extra stimulans om de volgende keer harder te pushen. Een herinnering aan mijn verlangen en honger.

Sprung  
Erdbebenkatastrophe Haiti

Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen