Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 16 mal aufgerufen
 4.Hüttenzauber im hessischen Spessart
Banning Offline

Herzog vom Blätterwald

31.05.2018 10:10
omdat ik niet gezond ben geweest antworten

Hoewel het vrij aannemelijk is dat dit het geval is, omdat dit logisch is als er minder uithoudingsvermogen is, zal de heup waarschijnlijk meer intern roteren. Ik ben er gewoon niet van overtuigd dat hun gegevens dat ondersteunen zoals ze beweren. Ze hebben meerdere t-tests uitgevoerd op de gegevens en de correlaties van meerdere Nike Roshe Run Mujer Pearson's, dus ze moeten een aanpassing van de acceptabele p-waarde van 0,05 uitvoeren, omdat bij meerdere vergelijkingen je uiteindelijk iets bij toeval zult vinden (type 1-fout). In de sectie methoden verklaarden ze: "P-waarden minder dan 0,05 werden gedefinieerd als statistisch significant". Ze hadden een Bonferroni-aanpassing moeten uitvoeren van de acceptabele p-waarde voor een statistische significantie. Dus is de 0,03 laag genoeg om deze correlatie significant anders dan nul te noemen? We weten niet eens hoeveel correlaties ze deden omdat dit de enige was die ze in de resultaten rapporteerden, maar in de genoemde methoden: "De correlatieco?ffici?nten van Pearson werden ook in SPSS berekend om de relatie tussen heupkinematica en sterktemetingen te bepalen", dus ze deden duidelijk meer dan wat ze rapporteerden. De auteurs fudden zeker de x-as in de grafiek om het visuele uiterlijk van de correlatie te overdrijven.

Ze zijn waarschijnlijk de eersten die laten zien dat bij "recreatieve" hardlopers (in plaats van hardlopers in een marathon) de meeste (95%) hielspitzen zijn, maar het is niet dat we dat sowieso niet op de een of andere manier wisten. Dit is te vergelijken met deze studie van 85,1% (in een 50k trail race); en cijfers Nike Air Max Command Damen van 94% voor deze studie en 89% van deze studie als hielspitsen (beide in marathons). Is het mogelijk dat er meer hielschieters zijn bij "recreatieve" hardlopers dan bij diegenen die in marathons strijden?

Hoewel de informatie niet 'earth shattering' is, is de kracht van de studie dat ze wel de betrouwbaarheid (intra- en interbeoordelaar) vermelden die je in veel studies als deze niet vaak tegenkomt. Ik zie niets in het onderzoek dat naar mij springt als een probleem, tenzij er iets in S?o Paulo, Brazili? is dat het anders maakt, zodat we de resultaten niet kunnen generaliseren naar andere werkende populaties.

Mijn interpretatie van het overwicht van het onderzoek naar algemene letselpercentages tussen blootsvoets / minimalistisch versus traditioneel geschoeide hardlopers en voorvoet / middenvoet versus achtervoet slaan is dat Nike Air Max 1 Femme er geen verschil is in de tarieven. Dat betekent niet dat ik niet van gedachten zal veranderen of mijn interpretatie zal veranderen als er meer onderzoek beschikbaar komt. Om die reden verwelkom ik nieuw onderzoek dat bijdraagt ??aan de mix en ons begrip helpt. Het onderzoek hieronder, kreeg ik iets meer dan een week geleden en heb niet opzettelijk het schrijven ervan vertraagd omdat ik niet gezond ben geweest en een paar zieke kinderen mijn leven overnamen. Voordat ik over het onderzoek schreef, deed ik een onderzoek om te zien of iemand in de crosphereosphere-blogosfeer dit onderzoek had gesponnen of verkeerd ge?nterpreteerd om aan hun doel te voldoen. (On) gelukkig had niemand dat. Die kwade cynische stem die van mijn linkerschouder kwam, vertelde me dat ik moest wachten voordat ik erover schreef om te zien welke interpretaties Nike Air Max Ld Zero Womens er aan dit onderzoek zouden worden gegeven, dan kon ik de loons (zoals deze) lummelen ... maar ik dacht dat het beter was . Hier is de samenvatting van de betreffende studie:

Al deze studie is echt, is een verzameling van n = 1 anekdotes van een bevooroordeeld monster. De studie vertelt me ??van diegenen die ervoor kozen om te reageren, als hun recall correct is, dat ze minder blessures krijgen nu ze nu minimalistisch / blootsvoets lopen dan eerder running shod. Het meervoud van anekdotes is geen data.

Sprung  
Erdbebenkatastrophe Haiti

Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen